Retourneren

retourneren happy orange

​Voor je bestellingen bij Happy Orange geldt een zichttermijn van 14 dagen. Deze dagen gaan in op het moment dat je de producten ontvangen hebt. Je hebt zo voldoende tijd om het product te bekijken en te beoordelen.

Indien je aankoop niet naar wens is, heb je altijd de mogelijkheid om je bestelling te retourneren.

 Het is belangrijk dat je product in ongebruikte staat verkeert, en dat je je product in de originele verpakking terug stuurt.

  • Controleer of het item onbeschadigd is en bij aflevering compleet is.
  • Voeg altijd de pakbon of een kopie van de factuur toe. Zodat we je gegevens en het bestelnummer hebben om de retourzending snel te verwerken.
  • Zorg dat het product goed verpakt is en stuur het naar het retour adres

Mochten er gebruikerssporen, geen originele verpakking of missende onderdelen zijn, dan hebben wij het recht om je retour te weigeren en terug te sturen, of gedeeltelijk te crediteren indien verpakking niet meer bruikbaar is. Indien dit het geval is zullen we je daarover informeren.

Retour adres

Stuur je producten terug naar het volgende adres:

Happy Orange BV

Burgemeester Verwielstraat 11

5061 JA  Oisterwijk

Kosten retour zenden

De kosten voor het retour zenden van de producten zijn voor eigen rekening. Deze zal Happy Orange niet vergoeden.

Je kunt de online bestelde producten ook in de winkel in Oisterwijk retour brengen. Ook dan hebben we de pakbon of een kopie van de factuur nodig. Hieraan zijn geen kosten verbonden. 

Voor het terugbetalen van het aankoop bedrag maken we gebruik van hetzelfde betaalmiddel dat bij de bestelling is gehanteerd.

Uitzonderingen retourneren

Sommige producten vallen onder de uitzonderingen. Je begrijpt vast dat je de volgende artikelen niet kunt terugsturen:

  • Producten waarvan de verzegeling is verbroken, welke vanwege hygiënische redenen was aangebracht;
  • Ingewisselde of ingevulde vouchers en tegoedbonnen;

De informatie over het Retour zenden van producten op deze pagina is met zorg samengesteld waarbij we proberen nieuwe informatie zo snel mogelijk te verwerken. Indien iets niet klopt of onvolledig is horen we dat graag. ​

(Pagina voor het laatst bijgewerkt op: 4 februari 2018 )