Klachtenprocedure

Bij Happy Orange staat jouw tevredenheid centraal, want we willen namelijk dat jij blij wordt van de Happy Orange producten en/of diensten.

Mocht je toch niet helemaal tevreden zijn? Laat dat dan even weten aan ons zodat we naar een goede oplossing voor je kunnen zoeken. Voor eventuele klachten kun je onderstaande klachtenprocedure volgen.

  • check
    Indien Klant een klacht heeft over een product (conform Artikel aangaande garantie en conformiteit) en/of over andere aspecten van de dienstverlening van Happy Orange, dan kan hij bij Happy Orange per e­mail of per post een klacht indienen. Zie de contactgegevens op de website of de Algemene voorwaarden.
  • check
    ​​Happy Orange geeft Klant zo spoedig mogelijk, maar in ieder geval binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht, een reactie op zijn klacht. Indien het nog niet mogelijk is een inhoudelijke of definitieve reactie te geven, dan zal Happy Orange B.V. binnen 14 dagen na de ontvangst van de klacht bevestigen en een indicatie geven van de termijn waarbinnen zij verwacht een inhoudelijke of definitieve reactie te geven op de klacht van Klant.

(Pagina voor het laatst bijgewerkt op: 5 februari 2018 )